1

Secebis Kenangan=:)

Wednesday, November 10, 2010
Assalamualaikum....Apa khabar agaknya sahabat2 ku ini moga2 mereka sentiasa berada dlm keadaan sihat hendaknya,sudah lama rasanya kita tidak berjumpa...emmmm....cmne keadaan korang sume ek?rindu sngt kat korang sume-:(

 masih terbayang2 kenangan ketika kita sume duk kat hostel cam2 kenangan pahit dan manis xdpt dilupakan,kenangan yg paling kelakar time nak sambut besday fie memang kelakar sngt....hehehehehe....masa nak sambut besday fie,time tu fie dah tido n lampu bilik dah tutup,kita masuk senyap2  kat blik fie tkut ye terjaga,aku time tu ditugaskan utk buka lampu bile wani bg isyarat  utk buka lampu tapi yg kelakarnya aku xnampak yg wani dah bg isyarat time tu yelah aku nie mlm2 mata memang xnampak agak lama gak lah nak tggu aku buka lampu time tu nak tergelak dibuatnya tapi tahan jew lah nak ketawa pecah perut rasanye....wani dtg dekat aku utk suruh buka lampu brulah lampu tu dpt dibuka...hahahahaha...."sory ler wani k.fiza xnampak lah"bagai nak pecah diaorg ketawa nasib baik time tu fie xterjaga klu x,mau kantoilah...


 1,2,3,"hapy birthday to you",hapy birthday to fie".....fie time tu yg bru bgun tido memang terkejut mane xnye dlm mamai2,time tu perasaan bercampur aduk sedih dan hapy kwn2 sambut besday...xterkata2 fie masa tu..mlm tu kitaorg sambut besday fie walaupun hanya bersambutkan makaroni yg kami tempah kat mimi "sory fie hanya itu yg kami mampu utk sambut besday fie time tu hehehehehe"sampai hari ini aku masih ingat lg kenangan itu,skrg masing2 sudah ada kehidupan sendiri kadang2 aku terfikir masih adakah waktu utk kami bersama seperti dulu lg....iha,wati,mimi,wani,iejan.fie,dayah n yana,semoga kalian berjaya dlm hdp dan sentiasa berada dibwh RahmahNYA...semoga persahabatan ini terus mekar didlm sanubari buat selama-lamanye....Sayang korang sume!!!!...muuuuuuuuhhhhhh-:)



1 comments:

Anonymous said...

Fie akn igt smpi bila2...InsyaAllah... thanks sume.. walaupun makaroni bakar, tapi tak ternilai tanda keikhlasan dan persahabatan kita semua, rindu sgt time tu.....

Post a Comment



ShoutMix chat widget