0

Jangan Menangis Temanku...

Thursday, November 25, 2010
Jangan menangis teman...
sekiranya kita tiada waktu utk bersua 
dan bercerita panjang lebar
mungkin saat dan ketika itu kita masing2 sibuk
dgn tugas masing2..


Jangan menangis teman...
sekiranya dirimu tidak mendengar khabar berita
dariku,bkn diriku lupa akan dirimu
mungkin aku tidak mempunyai 
kesempatan waktu utk bertanya khbr


Jangan menangis teman...
sekiranya dirimu tidak menerima
sms dariku,mungkin saat itu aku berlari
mengejar masa yg semakin cepat berlalu 

Jangan menangis teman..
sekiranya aku hilang dari pandanganmu
mungkin saat itu aku sedang melatih
tentera2ku agar tidak tewas
dgn musuh2 dunia

Jangan menangis teman..
sekiranya kita diuji dgn ujian ALLAH
kerna setiap ujian yg dtg menguji
keimanan kita kpd Ilahi adakah
kita betah atau tdk dgn ujian
yg diberi kpd kita.


Jangan menangis teman...
sekiranya ALLAH telah menjemputku
terlebih dahulu utk menjadi tetamuNya
sebelum dirimu..sentiasa sedekahkan aku dgn 
ayat2 suci agar aku sentiasa tenang dialam sana....




0 comments:

Post a Comment



ShoutMix chat widget