0

''Dia diciptakan bukan utk saya"

Wednesday, May 4, 2011
ASSALAMUALAIKUM….

Salam sejahtera sy ucapkan kpd sume rakan2 blog mudah2-mudahan kita semua berada dlm keadaan sihat walafiat serta dilindungi oleh ALLAH s.w.t…ketika sy mencurahkan coretan ini jam sudah menunjukkan pukul 12.25 am,mata masih blum menunjukkan tnda2 “layu” malah masih segar lg…sambil2 duk fikir pasal keja tiba2 sy terfikit tentang seseorang tgh buat pe ek ‘’dia’’ skrg,cmne ek keadaan ‘’dia’’..ishhh…dah knp dgn aku nie duk fikir pasal dia plak dah tentulah ‘’dia sudah bahagia skrg maybe sudah kwin kot….aku kena lah terima dia bkn diciptakan utk sy,walaupun sy n ‘’dia’’ dah xde pew2 sy sentiasa doakan ‘’dia’’ agar sentiasa berada dlm keadaan sihat selalu,mungkin sy bkn terbaik utknya n ‘’dia bkn terbaik utk sy,sy bertemu kerana ALLAH dan berpisah kerana ALLAH…sampai skrg member2 masih xtau yg sy pernah bercinta,sy pun xpernah bercerita kat diorg klu lah diorg bc sy puye blog nie mahu xmengamuk diorg sume,maaflah ek korang sume xpernah cite pasal nie kat korang bkn nak berahsia tapi mls lah nak cite…huhuhu…..hanya beberapa org jew yg tau pasal nie…hehehe-Jjgn marah ek kwn2….kdg2 pernah gak terfikir malasnya nak fikir bab2 ‘’cinta’’ nie tapi xbleh gak fikir camtu nak xnak kena gak fikir….huhuhu….btul ckp org xsemestinya kita bercinta brp lama pun klu xde jodoh xleh nak buat pew gak n xsemestinya kita akan bersama jugak…sy hanya mampu berdoa agar dia sentiasa bahagia di samping org yg dia sayangi…Dia diciptakan bkn utk sy…...


0 comments:

Post a Comment


ShoutMix chat widget