0

SaLaM uKhuWaH

Wednesday, October 6, 2010
   Alhamdulillah...sudah lama rasanye tdk mencoretkan sesuatu di laman blog ini,blog yg lama sudah lama xdi update so terpaksalah create yg baru,ini pun atas bantuan adik asri yg byk membantu aku utk mencantikkan blog aku ini,hehehehehe....terima kasih lah adik asri bantu akk buatkan blog yg baru ini very nice blog yg bru ini,nak harapkan aku memang bukan kaki IT,bkn seorang yg pakar bab2 IT nie,sekadar tahu yg simple2 jew,huhuhuhuhu....sebenarnye xde pe yg nak di coretkan first2 nie sekadar mukadimah jew nanti bile de masa lg bru byk idea yg nak dikongsi dgn kwn2 semua..."Ahlan wasahlan"wahai sahabat sekalian..


  Rasanye nie jew kot coretan aku pd mlm nie nanti ada masa bru aku update blog aku nie,lgpun rasa penat lah mlm nie langsung xde idea kuar kat kepala otak nie,idea xnak dtg plak mlm nie mlm2 skit kot bru nak muncul,xsabar rasanye nak muntahkan isi hati yg agak lama terpendam kat hati nie,hanya kat sini jew dpt luahkan isi hati aku nie.....oklahsetakat nie jew yg aku mampu coretkan Aisya humaira minta izin utk mungundur diri,semoga berbicara lg di lain lembaran yg bru...wassalam......

0 comments:

Post a Comment



ShoutMix chat widget