0

ujian kehidupan memberi seribu erti-:)

Saturday, February 19, 2011
Assalamualaikum..

Apa khabar iman kita skrg ini,harap2 iman kita sentiasa dalam keadaan baik,Alhamdulillah syukur kpd Ilahi kerana dgn izinnya saya diberi kesempatan untuk kembali menulis lagi yg sudah lama tidak menjenguk laman sesarang ini..Hati saya kembali tenang untuk bangkit dan tabah menharungi ujian dan dugaan yang datang,ujian yang datang itu menguji keimanan saya sabagai hambanya adakah saya tabah menhadapinya walaupun ianya terlalu pahit untuk ditelan namun saya gagahi jua diri ini untuk mengharunginya dan sekarang saya berjaya menghadapinya sedikit demi sedikit kekuatan itu hadir dalam diri saya..Alhamdulillah saya boleh lakukannya...

kehidupan pada hari ini mematangkan diri saya agar sentiasa berwaspada akan setiap langkah yg saya susuri agar saya tidak tersilap langkah..sekarang ini saya sudah hampir untuk menamatkan perjuangan ke-2 saya,perjuangan saya yg pertama sudah pun berjaya saya lalui skrg perjuangan ke-2,ke-3,ke-4 dan seterusnya....mampukan saya menamatkan akan sisa2 perjuangan yang masih berbaki itu??saya sendiri pun belum pasti adakah saya kuat untuk menghadapinya,harap2 saya kuat untuk mengadapinya..INSYALLAH..''.if u think u can u can do it''

sudah lama rasanya saya tidak mengikuti blog sahabat saya ini kerana tiada kesempatan waktu untuk saya buat seketika ini,saya tahu ketika ini sahabat saya ini sedang bergelut dgn suatu keadaan yg terlalu pahit buat dirinya,sedih sekali apabila mendengar keadaan situasi yg dihadapi oleh sahabat saya ini,saya harap sahabat saya ini tabah menghadapinya...sahabatmu ini sentiasa berada disisimu setiap kali dirimu tidak mampu untuk menghadapinya...buat sahabatku rafiah tabahkanlah hatimu akan dugaan ini apa yg berlaku pasti ada hikmah disebaliknya,sahabatmu ini akan sentiasa mendoakan kebahagiaan buat dirimu...

0 comments:

Post a Comment



ShoutMix chat widget